2 listopada 2012

Informacja.

Postanowiłam nie ciągnąć dalej tego opowiadania, więc dodam jeszcze kiedyś tutaj epilog, ponieważ nie mam pomysłów na dalsze rozdziały.

Mam jeszcze jedną wiadomość... Piszę nowe opowiadanie 'Our Dirty Little Secret' które znajdziecie <tu>. Pojawił się już prlog, a rozdział postaram się dodać jeszcze dzisiaj :) Zapraszam wszystkich :) 
Taki mały opis Wam przedstawię. 

 Każdy ma w swoim życiu chwilę, w której łamie wszelkie zasady moralności. Bezwstydnie i łapczywie spełnia zachcianki, których nie powinien skosztować, by potem nigdy już nie wspominać o całym zajściu. Jednak każda pokusa uzależnia, a co jeśli mieszka ona tuż obok i nie sposób się jej oprzeć?

7 komentarzy:

  1. Kocham twoje opowiadanie i szkoda, że już go nie będziesz pisała. ;c Jak dla mnie było świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tylko powiem
    Pierwszy raz weszłam na twojego bloga na komputerze
    pierwszy raz, żeby dodać komentarz
    pierwszy raz jestem rozczarowana twoją notką
    pierwszy raz nie mogę wytrzymać i komentuję
    codziennie rano w, w szkole, wieczorem od 3 miesięcy wchodziłam na twojego bloga z nadzieją że dodałaś ten 18 rozdział
    nie doczekałam się mojego ukochanego zialla w 18 rozdziale
    sad but true
    lepiej zrobić jedną rzecz dobrze do końca, niż zaczynć kilka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę Cię oficjalnie zaprosić do zgłoszenia się do recenzji Twojego bloga o 1D. Jeśli chcesz wiedzieć jak piszesz oraz jak jest on postrzegany przez innych wystarczy, że się zapiszesz. Jest on stworzony specjalnie dla #directioners. Możesz również zgłosić się do recenzowania, nie mam jakiś specjalnych wymagań, a pomagasz w tworzeniu innych opowiadań ;)
    Zapraszamy officialreviews-aboutonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstała nowa ocenialnia blogów Odrobina krytyki. Od dzisiaj możecie zgłaszać swoje blogi do oceny! Poszukuję, również oceniających, którzy chcieliby oceniać opowiadania lub inne blogi. Więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja Otwarta" Zapraszam: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na bloga mojej koleżanki, dopiero co zaczęła go pisać, ale warto przeczytać, jest świetny !! :) http://theway-i-feel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda. ; / co prawda dopiero znalazłam twojego bloga, ale zabieram się za czytanie pozostałych rozdziałów. nie wiem czemu ale zawsze mi jest smutno jak czyytam, że osoba która naprawdę dobrze pisze zawiesza swojego bloga. -,- cóż..
    live-while-we-arre-young.blogspot.com
    zapraszam do mnie. mam nadzieję,że też
    zostawisz po sobie jakiś ślad? ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. [SPAM]
    Wejdziesz ?
    http://forever-in-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń